“Bästa pizzan jag ätit”
Omdöme om D8 Bistro & Café

D8 Bistro & Café
Rankad som nr 5 av 46 Restauranger i Varnamo
Beskrivning: Italienska Napoletana pizzor, fräscha sallader, Antipasti, desserter & Café på Storgatsbacken 18 A i Värnamo
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Maradona är lätt den bästa pizza jag ätit i mitt liv. Känner mig ungefär lika euphorisk som efter en dag på SPA. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack AnnTheLeafySeadragon

Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

God pizza och sallad.
Smakrikt och snabb service.
Veckans pizza var utsökt med goda kanter. Salladen som tjejen tog var välfylld

Datum för besöket: juli 2020
Tack Emil S
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Fantastiskt goda pizzor, sallader och pasta. Fräscht och fint lagat. Kan verkligen rekommenderas pasta Pollo.
Tacksam också att de gör även en sallad enligt kundens önskemål.
I lunchen ingår även efterrätt som denna dagen bestod av en hemlagad äppelpaj som var himmelskt god.
Missa inte denna restaurang i Värnamo!

Datum för besöket: maj 2020
3  Tack Pappabrun
Omdömet skrevs 29 maj 2020

Härlig miljö, trevlig personal och oerhört goda pizzor!
Smakar precis som i Neapel-Italien.
Har ni vägarna förbi är det absolut värt att testa.

Datum för besöket: maj 2020
Tack M_95Pa
Omdömet skrevs 25 mars 2020

Underbart goda pizzor men även pastan är i toppklass. På onsdagar och fredagar får man äppelkaka med lite vaniljgrädde. Alldeles underbart gott.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 993gt2

Resenärer som tittade på D8 Bistro & Café tittade också på

Varnamo, Jönköpings län

Besökt D8 Bistro & Café? Berätta vad du tyckte!