“En upplevelse! Hit måste du gå!”
Omdöme om Pizzeria Chaplin

Pizzeria Chaplin
Rankad som nr 2 av 45 Restauranger i Varnamo
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt goda pizzor som känns genuina och inte försvenskade. Lokalen är som att komma till någon familjedriven pizzeria i södra Europa- super mysig!

Datum för besöket: februari 2020
Tack DanoAnnika

Omdömet skrevs 17 januari 2020

På genomresa I Värnamo så passade vi på att äta lunch. Väldigt goda pizzor, trevlig personal och fin miljö!

Datum för besöket: januari 2020
Tack jonatane602
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

En av de godaste pizzorna trots tjock botten. Vi brukar gilla tunna pizzabottnar. Degen var god och fyllningen riklig på. Det vi saknade var att man inte kunde ta ett glas vin till maten.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 567Turist
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi besökte restaurang Chaplin i samband med resa från Stockholm till Skåne. Vi hittade denna restaurang då vi inte ville äta på de traditionella matställena längs E4an. Byggnaden för restaurangen är speciell både på utsidan och även interiörn. Restaurangen är vad jag förstår primärt en pizzeria. Pizzorna är mycket goda och väldigt prisvärda. Eftersom vi hade hunnit halvvägs tog vi med pizzorna och åt i bilen men då man lika väl kan stanna upp kommer vi att besöka Chaplin igen, mycket pga. mycket trevligt bemötande från dess personal. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: december 2019
Tack Matsalainen
Omdömet skrevs 17 november 2019

Service, pizza, lokal och personal av hög kvalité, väl värt ett besök. Uppskattar den Österrikisk inspirerade stilen på restaurangen och att ni kör er egen stil, tack! En unik pärla i Värnamo. Bra att man betalar vid kassan.

Datum för besöket: november 2019
Tack Bernardojr

Resenärer som tittade på Pizzeria Chaplin tittade också på

Varnamo, Jönköpings län

Besökt Pizzeria Chaplin? Berätta vad du tyckte!