Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Monica O
Östersund, Sverige

Renovering pågår

Omdöme om Hotell Vännäs
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 maj 2023från mobil enhet
Litet hotell mitt i Vännäs med parkering utanför -
Bodde i ”sjunde himmelen” eller Sviten .
Två rum med trevlig ”romantisk ” prägel- kan tänka mig att den kan vara populär som bröllops svit med bubbelbadkar och mys pys!!
Men sängen var i mitt tycke - för smal!!
Endast 160 - som tur var fanns stor soffa som blev en extra säng!!
Hotellet är under renovering så den ena matsalen var stängd— vilket var synd .
Då vi hade kostat på oss att äta trerättersmiddag- som var helt ok- men lite av nöjet att äta middagen förtogs , då några av de övriga gästerna hade beställt pizza och var väl kanske oxå lite rund under fötterna???
Kändes mer som att bo på ett vandrarhem helt plötsligt??
Servitrisen kunde väl inte göra så mycket mer än ursäkta!!!
Så Två matsalar hade nog varit bra!
En där man kan sitta och äta pizza från kartongen med en öl!
Och En där man kan få åtnjuta sin trerätters!!
Datum för vistelsen: maj 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Riverside
    848 kr
    26.5 km från Hotell Vännäs
    Visa fler hotell i Vännäs
    Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Fick ett pris på telefon. Senare visade det sig bli mer än det dubbla. Ägaren var inte tillmötesgående och hade dåligt bemötande. Frukosten blev vi utan och de drog av det på kostnaden men vi blev även degraderade till ett sämre rum utan att det drogs av på priset. De gjorde fel i vår bokning men ville inte hjälpa till för att göra det bättre.

Datum för vistelsen: juli 2021
    Tack linneaj158
    Omdömet skrevs 19 november 2020 från mobil enhet

Ett litet ”stadshotell” vid torget mitt i den lilla köpingen. Enkla men rena o snygga rum. Maten är bra både frukost och den sena dagens rätt. Men det som ger ytterligare poäng är personalen, vilka suveräna serviceminded och trevliga. Precis det man vill ha då jobbet skickat iväg en till ”nånstans”

Datum för vistelsen: november 2020
    2  Tack CoccodrilloOsd
    Omdömet skrevs 29 juni 2019

Vännäs. En kommun ute i spenaten. Där finns ett hotell som kanske inte kan skryta med de enkla rummen (vårt var dessutom ostädat) - men restaurangen!!!
    Först famlade vi i omgivningen. Stor matsal, bar, uteservering, gatukök, a la carte - allt i en salig blandning.
    Men när tallrikarna kom till bordet föll vi pladask. Fräscht, innovativt, smakrikt och vällagat. Riktigt, riktigt bra!

Datum för vistelsen: juni 2019
    1  Tack Steelfresh
    Omdömet skrevs 4 mars 2019 från mobil enhet

Otroligt otrevlig och snorkig personal!! Lyhört, trångt och tyvärr väldans otrevlig personal, hit kommer vi inte tillbaka! Maten var helt okej men väldigt dåliga alternativ för vegetarianer, både vid lunch och middag.

Datum för vistelsen: februari 2019
    Tack Lupe h
    Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Jag bodde i en svit vilket var väldigt prisvärt. Det var två mysiga rum + ett stort badrum med dubbeljacuzzi och en extra toalett vid sovrummet. Inredningen var gammaldags och charmig. Dubbelsängen var smal men helt underbar att ligga i!

Datum för vistelsen: februari 2019
    1  Tack Jazzteffe