“En oas vid Vindelälven”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
5 omdömen om hotell
“En oas vid Vindelälven”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i augusti 2019

Så underbart ställe! Rekommenderas varmt. Bo här och njut av tystnade, vackra omgivningar och underbara människor. Tack för allt❣️

Datum för vistelsen: augusti 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 5 2019
Tack Anita och Lars,
Härliga gäster ger gemenskap och vänskap!
Ing-Marie & Stig
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera