Kostnadsfri avbokning till den 22-10-15
Orbitz.com
Booking.com81 US$
Travelocity
Omdömet skrevs 14 juni 2019

På resa med barnbarn, stannade för lunch på väg till Liseberg. Helt ok dagens till de vuxna, barnen beställde bl.a. kebabtallrik (vuxenportion) som försvann i tioåringen till sista pommes frites. Världens godaste sås var omdömet.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack gebe500
Omdömet skrevs 30 mars 2019 från mobil enhet

Personal & Service får stjärnor ⭐⭐⭐⭐⭐
Sängarna var super ⭐⭐⭐⭐⭐
Bästa kocken &
Frukosten betjänades superbt
⭐⭐⭐⭐⭐
Dock gick det inte att ställa upp fönstre lite på glänt några gick inte ens att öppna(petitess)

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Smillislisa63
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Typisk mindre väg krog med dagens eller a la carte.
Smaklös fläsk med löksås, ok storlek på portionerna.
Lokalerna har sett bäst före datum för ett tag sedan.
Hyr ut rum i annex, ser från utsidan ut som baracker.

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Anders R
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var en grupp som hyrde tre rum för en natt. På två av rummen luktade det från avloppet. På ett av rummen var så illa att vi bad att få byta rum. Efter lite tjafsande gick receptionisten och städade ett rum och vi fick byta. Så tjejen i receptionen ska ha beröm för sin hjälpsamhet.
Under natten blev det inbrott i en bil vid motellets entré (tack och liv inte våran). Så lämna inget i bilen.
Restaurangen och receptionen stänger tidigt och öppnar sent
(8.00-20.00)
Frukostbuffén är väldigt torftig.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 291ulriks
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Behövde stanna för att köpa lite vatten och barnen behövde gå på toaletten. Detta låg precis längs vägen och vi stannar till, men ack så sunkigt ställe, varor överallt i en stor oordning, äcklig toalett och när vi skulle betala räckte det att se bakom disken mot matsalen! Aldrig i livet någon mer gång.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack jwiderstrom