“Närproducerad och vällagad mat”

Bruntegården Hotell & Restaurang
Rankad som nr 1 av 26 Restauranger i Rättvik
Kök: Modernt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Att sitta ner i dessa mysiga lokaler med fantastisk utsikt och äta en god helglunch var väldigt trevligt! Personalen var väldigt kunnig, trevlig och lugn. Kan verkligen rekommenderas om ni har vägarna förbi.
Fick också reda på att samma ägare även ansvarar för Visit Sjövillan som ligger vid Siljans strand. Den restaurangen ska vi prova nästa gång!

Tack LaHopp52Mia

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vällagad mat och supertrevlig personal.
Rekommendera verkligen istället för vägkrog, pizza mm på vägen hem från fjällen.

Tack johanstal
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Åt ett fantastiskt fint julbord som sen lunch. Tre serveringar vid bordet, skönt att slippa trängas vid buffébord. Utmärkt mat, serverad i små skålar/burkar och på skärbrädor, inga som helst problem att få påfyllning, maten helt fräsch och svinnet minimalt. Mycket bra bemötande både vid ombokningen via mail och av restaurangpersonal.
Mycket prisvärt.

Tack Asalars
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Bästa julbordet som vi ätit. Otroligt bra för bara 495 kr. Tanken med lokala råvaror som serveras vid bord i syfte att hålla maten fräsch o undvika matsvinn gör också att man smakar på alla delar i julbordet - och allt är fantastiskt gott

Tack Pär J
Omdömet skrevs 4 september 2017

Man märker direkt när det finns hjärta och själ bakom maten man blir serverad <3
Mat och dryck smakade otroligt gott, så vällagad och välkomponerat. Personalen var superproffsig och gjorde sitt yttersta för oss gäster. Personlig och varm stämning, här kan man vänta sig det lilla extra.

1  Tack 85687jojo

Resenärer som tittade på Bruntegården Hotell & Restaurang tittade också på

Rättvik, Dalarnas län

Besökt Bruntegården Hotell & Restaurang? Berätta vad du tyckte!