Omdömet skrevs 22 april 2019 från mobil enhet

Vi blev positivt överraskade av denna mysiga stuga som låg perfekt uppe på höjden med (i vårt tycke) perfekt gångavstånd för en lagom daglig promenad (25 minuter ner till centrum, 35 min upp igen för det är tuffare uppför ;) 133 meter i nivåskillnad)

Det som överraskade mest var den fräscha toaletten med dusch samt den inglasade förstukvisten :)
Köket var, liksom hela stugan, jättemysigt men vi valde att sitta och äta ute på verandan just tack vare den underbara utsikten ❤️

Att ha en övervåning med sovrum (och tv-hörna) förhöjde upplevelsen även om vi aldrig tittade på tv:n utan föredrog utsikten genom fönstret vid sidan av tv:n

Hit kan vi absolut tänka oss att komma tillbaks till

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 498ther_seg
Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Bokade boende i centrum, när vi kommer dit får vi veta att vi ska bo uppe på berget. Inte alls vad vi tänkt då vi behövde gångavstånd till centrum. Sa till direkt och boende fixades på Karlsvik, nära centrum istället. Tack och lov. Mycket bra service.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack jannic_p
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Väldigt glada över att hittat detta B&B då vi behövde en natt i Rättvik. Väl bemötta och glatt överraskade över den fina lägenhet vi kom till. Frukosten innehöll allt man kan tänkas vara sugen på, och fanns framdukad i köket och i kylskåpet. Vi kommer gärna tillbaka och rekommenderar varmt!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack mariabE4643NJ
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Ett mysigt familjeägt boende som ligger på perfekt gångavstånd till gågata/strand/restauranger m m. Alla lgh är inredda med smak och hjärta. Fräscht och rent. Värdparet tar emot med ett leende och lämnar nyttig information.
Vi kommer tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack KarlstadSuss
Omdömet skrevs 20 januari 2017 från mobil enhet

På väg upp genom landet ringde vi kl. 20 och bokade. Kom fram kl. 22 och då var sängarna bäddade. Frukostpaket kunde vi inte få vid den sena bokningen men fick bra tips om lämplig affär i Rättvik med öppet till kl. 22.
Superfin liten lägenhet i Sibylla-kiosken
Perfekt för två vuxna och två barn. Trevligt och avslappnat bemötande. Parkering utanför dörren.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack kitesurferFredrik