“Italienska temat, en stor flopp.”
Omdöme om Visit Sjovillan

Visit Sjovillan
Rankad som nr 6 av 27 Restauranger i Rättvik
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Restaurangen har bytt skepnad till italienskt, när man ska göra det så bör man ha grundläggande kunskaper inom det italienska köket, Kan man ju tycka??
Här vart vi serverade överkokt pasta, såpass mycket att den va som en gröt och hade rasat isär.

Servicen är katastrof, liten restaurang, men vi får ändå vänta och vänta... på allt, servitriser, mat, dryck, vänta vänta vänta...

Nej de va första och sista gången för även detta koncept.
Kanske bättre lycka nästa gång??
Kämpa sjövillan.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Doener2018

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vi var ett gäng som testade nya italienska menyn.
Tyvärr var det en riktig besvikelse. Smakerna satt inte, vissa rätter smakade inte alls. Och pastan var överkokt, t.o.m sönderkokt.
Tråkigt!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack PASTALOVER1919
Omdömet skrevs 12 januari 2020

På väg hem från skidhelg i Orsa Grönklitt tar vi lunchpaus vid Sjövillan och överaskas av att det är brunchbuffe. Den buffen hette duga! Väl tilltagen kalla och varma rätter med efterföljande efterrättsbord! Så gott och varierande här finns för alla smaker stora som små. Trevlig personal och fantastisk utsikt över långbryggan och Siljan gör det ännu bättre

Datum för besöket: januari 2020
Tack LottaCa
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Lunch på Sjövillan med kunder.
Läget och utsikten är klockren, personalen glada och trevliga, tyvärr levde inte maten upp till resten.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kuttesweden
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Bra lunchmeny, priser runt 120-170 kr. Fint upplagt. Vänlig, lättillgänglig personal. Mycket fönster och utsikt över Siljan. Ljus på alla bord.
Kan definitivt tänka mig komma hit igen på sommaren och sitta på terassen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Åsa G

Resenärer som tittade på Visit Sjovillan tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Visit Sjovillan? Berätta vad du tyckte!