Höjdpunkter från omdömen

Lotta021
Västerås, Sverige
Läs alla 88 omdömen

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Minigolfen tyvärr i hemskt skick. Glassen god men maten trött. Swish till privatperson som betalning känns lite njaa. Rejält ostädade toaletter. Fin utsikt men eftersmaken är att denna plats är bortkastad potential.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack jakoba210
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Slitet och mediokert. Som förväntat är utsikten fin men jag önskade jag åkt till ett annat ställe.

Största behållningen är kanske filuren och mytomanen som driver stället. Han pratar om tavlor han säljer gjorda av Bruno Liljefors, hans "nya" bil som kostar 2M (från 2004 och står utanför med punktering) samt att han köpt Ericssons lokaler på Telefonplan och gjort om till studentbostäder.
Hetsa honom gärna och hör vilka tokigheter som kommer ut :) Underbart!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack 347mattiass
Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Fin utsikt över Rättvik och Siljan möter en om man tar sig upp i tornet. Vi swishade inträde. Inte så rymligt uppe i tornet så turas om om ni är ett större sällskap. Finns även ett café och äventyrsgolf. Magnifik körning för att komma ända upp.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack frasse_k
Omdömet skrevs 9 juni 2021 från mobil enhet

Fin utsikt, men i övrigt ganska trist. Det fanns ingen personal på plats, ingen information, rörigt och inte särskilt välskött.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Pernilla S
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Vi tog bilen upp till utsiktsplatsen, längs vägen fanns det sagolika vyer. Ett måste om man besöker Rättvik. Man kan ta med sig medhavd mat och njuta av utsikten. Rekommenderas starkt.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack Lotta021