“Lunch”
Omdöme om Fricks Konditori

Fricks Konditori
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Rättvik
Omdömet skrevs 1 april 2018

Fint café i Rättvik, ligger vid vägen, lätta att hitta och lätt att stanna, Gott om parkering utanför. Goda smörgåsar på bröd bakat i deras bageri.

Tack Linnea1955

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Helt ok fikaställe. Inget märkvärdigt.
Överkomligt pris. De vanliga bakverken fanns. Inget som stack ut. Känner inget wow. Finns enklare lunch och smörgås också.

Tack Reesa00
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig miljö och härlig atmosfär med många lokala besökare. Snabb och bra service samt rena lokaler.

Tack Karl P
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Ett överdådigt utbud av bullar, kakor och bakelser. Därutöver smarriga mackor mm. Vi var där vid semletid och utbudet var imponerande. Snabb och trevlig service. Väl värt ett stopp!

Tack Cecilia M
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Fricks passar jättebra för ett stopp efter vägen för kaffe och fika. Bra, fräscht utbud och trevlig personal. ”Ett måste stopp” trevligt och uppfriskande.

Tack Hzon

Resenärer som tittade på Fricks Konditori tittade också på

Rättvik, Dalarnas län

Besökt Fricks Konditori? Berätta vad du tyckte!