Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline89 US$
Booking.com89 US$
eDreams89 US$
Orbitz.com89 US$
Hurb92 US$
Omdömet skrevs 15 september 2021 från mobil enhet

Ett mycket bra och trivsamt hotell! Trevlig personal, mycket god mat i restaurangen och bra frukost. Mycket sköna sängar i ett trevligt rum. Jacuzzi, bastu och träningslokal med många maskiner att välja på utan extra kostnad. Utsikten inte att förglömma. Vilket läge! Helt otroligt!

Tack Gunilla L
Omdömet skrevs 13 september 2021

Mycket hjälpsamma att planera denna för 30-åringen hemliga resa.
Maten relaxen och mottagandet fungerade till belåtenhet.
Trevligt när personalen bryr sig om de små barnen.
Blir nog fler familjesammankomster här.

Tack thureklintman
Omdömet skrevs 11 september 2021

Vänligt bemötande. Rummet var rent och snyggt. Frukosten fin och tillräcklig. Trots att hotellet inte är litet har man lyckats med att skapa personlig prägel! Vi hade supertrevliga dagar på Lerdalshöjden.

Tack ninasandler
Omdömet skrevs 25 augusti 2021

Vi har åkt på ca. 20 olika RISSKOV paket de senaste två åren. Vi valde Lerdalshöjden i Rättvik och de visade sig vara helt rätt 10 poäng av tio möjliga. Toppen med två rätters meny där vi andra dagen fick välja fritt från menyn. Kevin som kypare var rätt man på rätt plats, uppmärksam och samtidigt humoristisk.

Rumstips: Välj rum med utsikt mot Siljan!!
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Lasse7330
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Läget fantastiskt , service och personal likaså . Unikt med personal som är genomgående lika serviceinriktade .
Känns familjärt och personligt och man längtar redan till nästa besök. Frukosten är så god likaså maten . Ni är bäst

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack hellgrencarola