“God thai-mat”
Omdöme om Chang Thai

Chang Thai
Rankad som nr 16 av 24 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 1 april 2018

God thai-mat som vi beställde via telefon. Allt var klart när vi kom och alla var nöjda med sina val av rätter. Fräscht och gott!
Ett bra take-away ställe.

Tack LaHopp52Mia

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Stannade till på lunch på väg till fjällen. Var sugna på thaimat men blev lite besvikna. Maten var ganska smaklös, förutom kycklingspett i jordnötssås, och vi blev serverade på papptallrikar på brickor och det fanns inga pinnar att äta med. Men vi blev mätta. Hade dock förväntat oss mer.

Tack Marie B
Omdömet skrevs 18 februari 2017

Åt lunch, men det vi fick smakade mest ketchup. Kan vara en lokal variant av thaimat, men små grönsaker inäbddade i tjock sås som mest smakade ketchup är inte den thaimat jag förväntat mig.

Tack UlfLes
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Chang Thai tittade också på

Rättvik, Dalarnas län

Besökt Chang Thai? Berätta vad du tyckte!