“Sommarsemester”
Omdöme om Hotel Lerdalshojden

Hotel Lerdalshojden
Rankad som nr 10 av 27 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Jättefint hotell med den finaste utsikt över Siljan.Trevlig personal bra fri parkering.Bra frukost med mycket gott att välja på.Kvällarnas middag var också jättegoda kunde dock ha en större meny att välja från.Återkommer gärna

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Solveig S

Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Vi var 20 minuter innan köket öppnade. De ville inte servera oss något alls, typ förrätt eller kallskuret, innan köket öppnade - total brist på servicekänsla.

Datum för besöket: juni 2021
Tack FredrikK350
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Gin och Tonicbaren med 100 gin och 40 tonic, var trevligt, dock väldigt svårt att bestämma sig. Från baren utsikt över Rättvik och Siljan. Baren hade á la carte meny, maten god och mycket trevlig duktig personal Vi kommer att gå tillbaka nästa gång vi är i Rättvik

Datum för besöket: juli 2021
Tack annasern
Omdömet skrevs 10 mars 2021 från mobil enhet

Vad har hänt??
Så fullbokat var väl Ej hotellet??
Betala extra för sjöutsikt??
Och Ej få ha kvar rummet till kl 1230??
Snålhet bedrar viset-är ordspråket!!
Vecka 10 -Efter Vasaloppsveckan ??
Trodde De flesta hotell var rädd om sina kunder —framförallt nu i dessa Coronatider!!
Extra plus till killarna som serverade maten—mycket trevliga och bra mat

Datum för besöket: mars 2021
Tack Monica O
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Åt i restaurangen vid en övernattning på hotellet. Trevlig Serviceminded personal. Allt vi beställde kom snabbt och smakade väldigt bra. Missa inte kronärtskockssoppan den var fantastisk.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack janhS6153AN

Resenärer som tittade på Hotel Lerdalshojden tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Hotel Lerdalshojden? Berätta vad du tyckte!