“Vad har hänt?? Så fullbokat”
Omdöme om Hotel Lerdalshojden

Hotel Lerdalshojden
Rankad som nr 10 av 27 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 10 mars 2021 från mobil enhet

Vad har hänt??
Så fullbokat var väl Ej hotellet??
Betala extra för sjöutsikt??
Och Ej få ha kvar rummet till kl 1230??
Snålhet bedrar viset-är ordspråket!!
Vecka 10 -Efter Vasaloppsveckan ??
Trodde De flesta hotell var rädd om sina kunder —framförallt nu i dessa Coronatider!!
Extra plus till killarna som serverade maten—mycket trevliga och bra mat

Datum för besöket: mars 2021
Tack Monica O

Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Åt i restaurangen vid en övernattning på hotellet. Trevlig Serviceminded personal. Allt vi beställde kom snabbt och smakade väldigt bra. Missa inte kronärtskockssoppan den var fantastisk.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack janhS6153AN
Omdömet skrevs 6 september 2020

Vi bestäåmde att vi skulle äta på hotellet och det var ett yoppenbra beslut. Rödingen var så god och vackert upplagd!
Kaffet drack vi i "salongen" med utsikt över Siljan.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack BIBS_FOOD
Omdömet skrevs 12 mars 2020 från mobil enhet

Helt otroligt!!
Det finns hotell som fortfarande bryr sig om att Städning faktiskt är en viktig del i trivseln!!
Samt att det Serveras mycket God mat till vettiga priser —av personal —som vet vad Service är!!
Sen att Det är trevligt rum med sköna sängar är det extra bonus!!
Vacker utsikt över Siljan är oxå på köpet!!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Monica O
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal med servicekänsla och som genuint brydde sig om gästerna. Skönt rum, bekväma sängar, kringutrymmen att jobba och umgås i. Mycket god a la carte med det lilla extra och kärlek i maten - även till frukost och lunch. Skön känsla!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Inger L

Resenärer som tittade på Hotel Lerdalshojden tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Hotel Lerdalshojden? Berätta vad du tyckte!