“Dagen avslutades med en jättegod middag”
Omdöme om Hotel Lerdalshojden

Hotel Lerdalshojden
Rankad som nr 10 av 27 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 6 september 2020

Vi bestäåmde att vi skulle äta på hotellet och det var ett yoppenbra beslut. Rödingen var så god och vackert upplagd!
Kaffet drack vi i "salongen" med utsikt över Siljan.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack BIBS_FOOD

Omdömet skrevs 12 mars 2020 från mobil enhet

Helt otroligt!!
Det finns hotell som fortfarande bryr sig om att Städning faktiskt är en viktig del i trivseln!!
Samt att det Serveras mycket God mat till vettiga priser —av personal —som vet vad Service är!!
Sen att Det är trevligt rum med sköna sängar är det extra bonus!!
Vacker utsikt över Siljan är oxå på köpet!!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Monica O
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal med servicekänsla och som genuint brydde sig om gästerna. Skönt rum, bekväma sängar, kringutrymmen att jobba och umgås i. Mycket god a la carte med det lilla extra och kärlek i maten - även till frukost och lunch. Skön känsla!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Inger L
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Rättviks bästa lunch utan konkurrens.
Alltid lika bra mat och väldigt trevlig personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack PASTALOVER1919
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Med ett fantastiskt läge, jättetrevlig personal i receptionen och sköna sängar - blir det toppbetyg!
Trevlig gin-bar med fantastisk utsikt och god frukost med det lilla extra. Vänlig städpersonal som hälsade glatt å fejade å stod i! Hela anläggningen andas värme och glädje!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ulrica H

Resenärer som tittade på Hotel Lerdalshojden tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Hotel Lerdalshojden? Berätta vad du tyckte!