“Härlig utsikt!”
Omdöme om Hotel Lerdalshojden

Hotel Lerdalshojden
Rankad som nr 8 av 26 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 1 april 2018

Trevlig restaurang och hotell med ett toppenläge!
Vi har varit här både sommar som vinter alltid lika trevligt bemötta av personalen och god mat. På sommaren är det härligt att sitta ute på deras veranda och njuta av solnedgången med goda tilltugg.

Tack LaHopp52Mia

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Bekväma rum med god standard, riktigt sköna sängar och stor platt-tv med bra bild. Restaurangen är bra men skulle behöva erbjuda mer variation när man stannar mer än en natt.

Tack Bo R
Omdömet skrevs 22 december 2017

Deltog vid ett årsmöte som följdes av en förbeställd meny som bl.a. innehöll en ”ugnsbakad” fläskkarré som var galet god, trevlig personal med en milsvid utsikt över Rättviken gör ju inte saken sämre.

Tack Per S
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Välkomponerad middag med dryck och bra alkoholfria alternativ. Tyvärr vissa missar med allergier men personalen löste det på ett utmärkt sätt på plats.

Tack Niclas H
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Kan vara mycket bra men likaväl en stor besvikelse. Beror troligen på vilken personal i köket. Bra och proffsig service oavsett.

Tack Tuss2013

Resenärer som tittade på Hotel Lerdalshojden tittade också på

Rättvik, Dalarnas län

Besökt Hotel Lerdalshojden? Berätta vad du tyckte!