“Litet café i en liten by”
Omdöme om Cafe Gokungen

Cafe Gokungen
Rankad som nr 15 av 26 Restauranger i Rättvik
Omdömet skrevs 1 april 2018

Ett mysigt litet café med en del hembakt, gott. Kul med servering ur gammalt porslin. Trevlig personal som var mån om sina gäster.
Fanns även en loppis i en lada bredvid.

Tack LaHopp52Mia

Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Tyvärr är väl inte kaffebröd köpt på ICA och Konsum det man förväntar sig på ett cafe men det var det som fanns när vi var där. Inte särskilt trevlig personal, faktiskt lite snorkig mot oss.

Tack Tuss2013
Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Ett trevligt litet trädgårds café med gott kaffe och goda bullar.

Personalen är trevlig och lite lagom pratglada.

Det finns gömda sittplatser i ett växthus om man inte vill sitta ute.

Som andra i Nittsjö har de också en kuriosa/antik/loppis i ladan som kan vara värt ett besök.

Tack Mathias L
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Resenärer som tittade på Cafe Gokungen tittade också på

Rättvik, Dalarnas län

Besökt Cafe Gokungen? Berätta vad du tyckte!