“Bröllopsmiddag”

tis 13/4
20:00
Rankad som nr 12 av 41 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

I lördags hade jag & min man vår bröllopsmiddag på resturang källare Lydia med alla våra gäster. De var de mest bedrövligaste jag har varit med om! Jag & ägaren hade ett flertal gånger gått igenom allt inför middagen och ändå så gjorde han tvärt emot. Bordsplaceringen stämde inte alls med den som jag lämnade in. På borden fanns de inga vita dukar. Han hade dukat med ljuslyktor som glas. (Ljuslyktor som jag hade köpt för att de skulle vara fint på borden). Alla barn fick sin mat 20 minuter innan alla andra i vårt sällskap och brudparet (jag & min man) fick vår mat sist. Maten var dessutom under all kritik! Glasen dukade dom dessutom undan från bordet innan vi ens hade hunnit äta vår bröllopstårta. Och personalen hade ingen servicekänsla alls. Idag när jag skulle prata med ägaren om detta så vägrande han lyssna på mig, han skrek åt mig & kastade ut mig med en gång.. jag vill bara varna alla andra för att inte ha era fester hos dom!

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack 861mimmit

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Perfekt service, verkligen jättetrevlig personal. Åt oxfilén som var väldigt god. Kan verkligen rekommendera denna restaurang

Datum för besöket: juli 2020
Tack IngelaJ78
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Kanonbra käk. Tyvärr alldeles för dålig service. Sex personer i sällskapet. Väntade över en timme på förrätten. Bordet bredvid fick vänta 40 minuter på kaffe och glass.

Datum för besöket: februari 2020
Tack peddans
Omdömet skrevs 14 februari 2020

Vi var fyra personer som åt olika rätter i sällskap.
Allt som serverades var SUPER gott. Jag kan definitivt rekommenderar Kallaren Lydia!
God service!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 635angelicah
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Vi åt Wallenbergare med mos och lingon. Smaklöst och stabbigt. Biffen hade ingen likhet med Wallenbergare. God pizzasallad och bröd.
Miljön är mycket enkel, vi avslutade utan kaffet som ingick.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack KatarinaE820

Resenärer som tittade på Kallaren Lydia tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Kallaren Lydia? Berätta vad du tyckte!