“Superbra”

sön 11/4
20:00
Rankad som nr 12 av 41 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Perfekt service, verkligen jättetrevlig personal. Åt oxfilén som var väldigt god. Kan verkligen rekommendera denna restaurang

Datum för besöket: juli 2020
Tack IngelaJ78

Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Kanonbra käk. Tyvärr alldeles för dålig service. Sex personer i sällskapet. Väntade över en timme på förrätten. Bordet bredvid fick vänta 40 minuter på kaffe och glass.

Datum för besöket: februari 2020
Tack peddans
Omdömet skrevs 14 februari 2020

Vi var fyra personer som åt olika rätter i sällskap.
Allt som serverades var SUPER gott. Jag kan definitivt rekommenderar Kallaren Lydia!
God service!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 635angelicah
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Vi åt Wallenbergare med mos och lingon. Smaklöst och stabbigt. Biffen hade ingen likhet med Wallenbergare. God pizzasallad och bröd.
Miljön är mycket enkel, vi avslutade utan kaffet som ingick.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack KatarinaE820
Omdömet skrevs 17 juni 2018

Trevligt ställe med rask personal. Det var så gott. Vi åt rödspätta. Kaffe och dryck ingår i det facila priset. Läget är bra i förhållande till hamnen och parkeringen. Det kan vara svårt att få plats. Men lyckas man få en parkeringsplats så gå till Lydia´s.

Datum för besöket: juni 2018
Tack ruka574

Resenärer som tittade på Kallaren Lydia tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Kallaren Lydia? Berätta vad du tyckte!