“Mycket bra butik”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Nynashamn
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Denna gång blev det enbart ett besök i butiken, med ett fantantastiskt fint utbud/variation av hemlagat, skaldjur, fisk och olika tillbehör. Rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack Anders386

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Mycket bra ordnat nu i Corona tider, nummerlappar utanför och alla väntade på behörigt avstånd på sin tur och att få gå in, ingen trängsel alls trots mycket folk.

Bakpotatisen var verkligen en hel middag och mycket god.
Trevligt bemötande av personalen kommer besöka Rökeriet igen när jag är i Nynäshamn.
Väl värt ett besök

Datum för besöket: juli 2020
Tack Aringblom
Omdömet skrevs 12 juli 2020

trevligare att ta med sig , än att äta på plats , pga corona tider . köp några goda grejor och åk upp längs strandvägen och sitt på en sten och ät

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Cosmopolitan294673
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat, mysigt både på sommaren och vintern. De har fina skaldjursrätter som tex räksoppa men tål man inte skaldjur finns tex laxmacka.

Datum för besöket: mars 2020
Tack markanten
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Är du fiskälskare ska du besöka denna pärla. En vän sa det påminner dem om västkusten men som Stockholmare är jag mycket stolt över vår skärgård (förstås). Det är mysigt att sitta ute, titta på båtar och människor som kommer förbi och njuta av fisk och en kall öl på en varm dag. De har även kommit på ett bra kösystem för att skydda sin personal och gäster från Corona.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 464rebekahp

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!