“Fisktastisk!”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Nynashamn
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Är du fiskälskare ska du besöka denna pärla. En vän sa det påminner dem om västkusten men som Stockholmare är jag mycket stolt över vår skärgård (förstås). Det är mysigt att sitta ute, titta på båtar och människor som kommer förbi och njuta av fisk och en kall öl på en varm dag. De har även kommit på ett bra kösystem för att skydda sin personal och gäster från Corona.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 464rebekahp

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Enkel och rustik lokar mitt på bryggpromenaden i hamnen. Meny på griffeltavla, självservering av riktigt god mat. I stort sett endast fisk och skaldjur, prisbilden är något hög, men det är det värt.
Ljudnivån kan vara lite väl hög, trångt mellan borden, tack och lov får inte barnvagnar plats! Åk dit.

Datum för besöket: november 2019
Tack mikaelk365
Omdömet skrevs 16 november 2019

Många reser till Nynäshamn bara för Rökeriet och Kökeriets skull. Vi åt fiskgrytan som var mycket god.

Datum för besöket: november 2019
Tack Gunilla G
Omdömet skrevs 6 november 2019

En pärla vid hamnen som lever upp till det man önskar finna i en skärgådsstad. Alltid bra och proffsigt bemötande.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack kengus43
Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Åt varmrökt lax med romsås som smakade utsökt. Härliga alternativ och lite svårt att välja bland alla delikatesser. Är ni i Nynäshamn så kan jag varmt rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Annica1965

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!