“Populärt matställe”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Nynashamn
Omdömet skrevs 16 november 2019

Många reser till Nynäshamn bara för Rökeriet och Kökeriets skull. Vi åt fiskgrytan som var mycket god.

Datum för besöket: november 2019
Tack Gunilla G

Omdömet skrevs 6 november 2019

En pärla vid hamnen som lever upp till det man önskar finna i en skärgådsstad. Alltid bra och proffsigt bemötande.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack kengus43
Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Åt varmrökt lax med romsås som smakade utsökt. Härliga alternativ och lite svårt att välja bland alla delikatesser. Är ni i Nynäshamn så kan jag varmt rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Annica1965
Omdömet skrevs 30 september 2019

Rykande varm fisksoppa med aioli serverades. Fint salladsbord. Smakade mycket bra. Saknade dock glutenfritt bröd.

Datum för besöket: september 2019
Tack 132bos
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

På väg till Gotland i väntan på färjan. Ett stenkast från pendeltågsstationen, i gästhamnen finns denna fiskaffär med restaurang. Mycket god mat och otroligt fin miljö, alldeles invid kajen. Prisnivån tämligen hög. Och bara fiskrätter så vitt jag kan bedöma. Trevligt.

Datum för besöket: september 2019
Tack DanK910

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!