“God fisksoppa”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Nynashamn
Omdömet skrevs 30 september 2019

Rykande varm fisksoppa med aioli serverades. Fint salladsbord. Smakade mycket bra. Saknade dock glutenfritt bröd.

Datum för besöket: september 2019
Tack 132bos

Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

På väg till Gotland i väntan på färjan. Ett stenkast från pendeltågsstationen, i gästhamnen finns denna fiskaffär med restaurang. Mycket god mat och otroligt fin miljö, alldeles invid kajen. Prisnivån tämligen hög. Och bara fiskrätter så vitt jag kan bedöma. Trevligt.

Datum för besöket: september 2019
Tack DanK910
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Man beställer maten i en lucka vilket va väldigt smidigt! Man fick maten relativt snabb & den smakade underbart.
Barnen fick pannkakor & va också väldigt nöjda!

2  Tack thereses800
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Man beställer maten i en lucka och hämtar när den är färdig. Vi åt middag här och var så nöjda att vi gick tillbaka på lunch redan nästa dag. Till lunchen beställde vi bland annat en bakad potatis med skagenröra. Här upplevde vi tyvärr att det var lite snålt med skagen till den stora potatisen. Men kan verkligen rekommendera deras rökta räkor, varmrökta lax och deras tallrik med småplock. Såå gott!

Tack Sudding
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket goda räkor, trevlig stämmning, mysig uteservering och super trevlig personal.
Rekommenderas =)

Tack LindaN3116

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!