“Bästa rökerirestaurangen i Sverige”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Nynashamn
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Var här för sjuttielftegången. Fantastiskt god mat. Trevlig personal. Fixade ett bord ute för 6 personer och en hund på några minuter. Maten vi beställde tog ca 20-30 min, helt ok. Landsort lager och en tallrik med rökt lax, makrill, räkor, potatissallad, laxfenor mm är alltid en femma. Övriga i sällskapet var också nöjda. En fantastiskt kväll, 22 grader och underbar mat. Kan inte bli bättre. Kanonställe.

Tack karlsY4999AD

Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Mycket gott finns i denna butik! Servicen och bemötandet alltid glatt, även om kön och väntetiden ibland kan vara lite lång och prövande. Den kallrökta laxen är sagolikt god!

1  Tack 810hanneleh
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Var i affären för att handla fisk, skaldjur. Nja finns mycket bättre fiskaffärer. Här var det dyrt och riktigt anpassat för turister. Nja....

Tack Stockholm_SwedenHans
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Om du har en färja att passa, tänk på att det kan ta lång tid att få maten här! Vi fick vänta 45 min på maten. Jag tycker att personalen bör förvarna när det är sådana väntetider, det är inte alla som har så gott om tid. När maten väl kom var den dock god. Vi rekommenderar särskilt den rökta laxen.

Tack ellenb902
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Utmärkt fiskrestaurang i Nynäshamns gästhamn. Här serveras ett bra urval av havets läckerheter i en restaurang med servering både utom- och inomhus. Utsikten över småbåtshamnen är fantastiskt. Vi tog en toast med skagenröra till lunch. Mycket gott.

Tack Magnus55

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!