“Lunch före Gotlandstripp”

Nynas Rokeri & Fiskhall
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Lunchställe/Turistisk restaurang där servicen var sisådär. Jag åt fisksoppa som var god, men en liten portion. Hustrun åt en en baguette Skagen som var jättegod.

Datum för besöket: mars 2018
2  Tack JohanUlrika

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt bra ställe för den som gillar fisk. Finns väldigt få alternativ som inte är fisk. Priserna är rätt så höga.

Datum för besöket: januari 2018
Tack StefanEncrona
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Bra service, rent och fint mycket god mat och trevligt att sitta och se ut över havet. Kan varmt rekommendera det.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Eva S
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Sveriges bästa lunch när det gäller röktfisk och fiskrätter. Utmärkt miljö och stämning både ute och inne

Datum för besöket: november 2017
Tack Christer W
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Under sommarens båttur gjorde vi ett stopp och handlade på Nynäs Rökeri. Vi tycker allt var super gott. Rökta räkor, böckling, makrill och tillhörande såser. Det var inte sista gången vi gjorde ett stopp här! Rekommenderas för fiskälskare!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack lillamammaChris

Resenärer som tittade på Nynas Rokeri & Fiskhall tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Nynas Rokeri & Fiskhall? Berätta vad du tyckte!