“Bästa burgaren!”

Bar and Burgers
Rankad som nr 5 av 41 Restauranger i Nynashamn
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 28 februari 2021

Mycket goda hamburgare ,pommes frites och dip! Trevlig personal och fräscht möblerat. Hit kommer vi igen.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 549sofiae

Omdömet skrevs 29 december 2020 från mobil enhet

På genomresa, valde ut resturang efter tripedvisor. Vi är mycket nöjda med kvalitén på maten. Trevlig service också mitt på dagen en regnig måndag Hit tittar vi in igen om vi paserar.

Datum för besöket: december 2020
Tack ritacarina61
Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig lokal, bra service och den godaste halloumiburgaren jag ätit nån gång! Rekommenderas! Perfekt matställe innan avfärd med Gotlandsbåten - vi fick vår mat på 12 min!

Datum för besöket: september 2020
Tack Johannapilot
Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Trist att flytten till större lokaler misslyckats så totalt. Den nya restaurangen är hafsigt inredd, men tråkigast är ändå att maten inte längre smakar som förut. Att dessutom behöva vänta en timme på sin mat signalerar att något inte fungerar i köket. Större är inte nödvändigtvis bättre.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Camilla R
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Goda burgare med bra bröd! Flera olika alternativ och en halloumiburgare som uppskattades mycket. Allt serverat av trevlig personal! Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Bar and Burgers tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Bar and Burgers? Berätta vad du tyckte!