“Helt ok ställe ”

Restaurang Flötet Nynäshamn
Rankad som nr 14 av 42 Restauranger i Nynashamn
Kök: Amerikanskt, Europeiskt, Svenskt
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Trevligt läge i hamnen, mem Flötet känns lite som det trista budgetalternativet jämfört med grannrestaurangen Kroken. Det är värt att ta den lite mer speciellare, något dyrare burgaren, för deras orginalburgare smakade inte mycket.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 123josefin

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Vi kom tidigt på lördagen runt kl.18. Vi hade bokat bord och fick ett bra bord för tre. Hon som serverade var trevlig och hjälpsam. Vi beställde ryggbiff och skaldjurspasta. Maten kom snabbt och var fantastiskt god. Alla var nöjda. Tyvärr betedde sig en av gästerna vid ett annat bord dåligt. Han pratade väldigt högt p.g.a. för mycket alkohol. Kontrasten blev märklig när övriga gäster var normala. Servitrisen så till flera gånger att han skulle dämpa sig. Tyvärr drog det ned betyget för besöket.

Datum för besöket: september 2018
Tack karlsY4999AD
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Man skulle beställa mat i kassan och där sa de att det skulle ta runt 30 min att få maten. Efter ca 70 min kom maten utan någon ursäkt. Maten smakade helt ok men ändå inte värt med den dåliga servicen.

1  Tack 978marianneh
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Det står på em skylt utanför restaurangen att man ska beställa
inomhus, lätt att missa. Vi satte oss och väntade på att någon av servitriserna skulle ta upp beställningen, ingen kom. Det bars ut mat men ingen såg oss. Jag såg skylten och gick in, beställde mat. Betalade, tyck att det var jättedyrt. Den stressade servitrisen hade tagit betalt för tre hamburgare i stället för en. Fick tillbaka pengarna för två.
Sedan fick vi vänta i 45 minuter på maten. När maten äntligen kom var den ok. Dyrt ställe.

Tack mariazC4446ZW
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Outbildad personal som inte hälsar gäster välkommen, tittar inte gäster i ögonen eller frågar om allt är bra, smakade det bra eller önskas nått! Jag satt en halvtimme och ingen hänvisade eller fråga mig nått! Till slut bad jag en servitris om att få träffa ägaren! När ägaren kom frågade jag honom hur vill du att gäster ska bli behandlade och vilken upplevelse vill du att dom ska få när dom kommer till din restaurang! Ägaren visste inte vad han skulle säga och ville att jag skulle vara mer specifik! Förklarade att jag hade blivit hänvisad till bordet och efter det ingen uppmärksamhet trots flera olika servitriser på uteserveringen! Bredvid mig satt 2 äldre damer som suttit och väntat på sin mat i en timme! Trots flera på pekande till servitriserna att deras nr 8 inte blivit uppropat å nu är det folk med nr 13 som får sin mat så upptäcker man i köket att nr 8 ramlat ner på golvet! Allt hade kunnas undvikas med sevice minded personal och vänligt/hövligt bemötande! När jag påpekat detta för ägaren att det är hans ansvar att visa sina personal hur verksamheten ska fungera var det inget mer än floskler, undanflyckter, m.m. Till slut fick jag veta av ägaren att man måste gå in och beställa! Inga lappar eller info om det men framför allt ingen service personal som visar intresse eller hänvisar än! På råga av allt så fanns ingen flexibilitet att inse sina misstag å ta en beställning när jag satt vid bordet och redan spenderat i onödan 45 min av min tid! Gick därifrån utan att beställt nått och mycket nöjd att inte bidraga till sådan restaurang verksamhet! Så jag uppmanar andra att göra det samma för att få bort dåliga krögare ur verksamheten! För Er andra som går dit kan jag bara förvarna Er att upplevelsen kanske inte blir vad ni hade tänkt eller förväntat Er och notan kommer ändå vara den samma!!!

Tack 666claesh

Resenärer som tittade på Restaurang Flötet Nynäshamn tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Flötet Nynäshamn? Berätta vad du tyckte!