“Lång väntan men korrekt ställe”

Restaurang Flötet Nynäshamn
Rankad som nr 15 av 42 Restauranger i Nynashamn
Kök: Amerikanskt, Europeiskt, Svenskt
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Måndag lunch med 3 barn
Fick vänta 45 min för pannkakor och en Ceasarsallad
Några andra i sällskapet gick till Kroken. De hade ätit färdigt innan vi ens fick maten
Ceasar lite torr men pannkakorna var bra enligt barnen

Datum för besöket: juli 2018
Tack 34henrikw

Omdömet skrevs 11 juni 2018 från mobil enhet

Vi gick dit för att käka middag och vi åt varsin hamburgare som smakade bra men det var lite stökigt i restaurangen men maten var bra

Datum för besöket: maj 2018
Tack weggen
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Var på en trevlig arbetsträff på fredagen
Lite fysiskt aktivitet sedan mys på flötet
Beställde pasta med musslor och skaldjur, mycket trevligt serverat och mycket gott
God öl och övrigt dryck, mycket trevligt personal och stämning denna fredag

Datum för besöket: mars 2018
Tack goran_sjodin57
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Ett mysigt ställe med bra mat och trevlig personal. Har man tur kanske en av ägarna plockar fram gitarren.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack AMFUNK
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Förutom fina och goda burgare, blev vi serverade något av det bästa i tapasväg som vi provat i Sverige. Trevligt och mysigt ställe att smita undan novemberregnet på.

Datum för besöket: november 2017
Tack Thomas B

Resenärer som tittade på Restaurang Flötet Nynäshamn tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Flötet Nynäshamn? Berätta vad du tyckte!