“Lurendrejeri”

M/S Freja
Rankad som nr 31 av 41 Restauranger i Nynashamn
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Middag med familjen, stor skylt utanför med Fiskgryta för 145 kr. Jag går in o beställer fiskgryta med mera men får betala 213 kr vilket jag inte märker förrän efteråt. Går då in o frågar och då var orsaken att jag inte sade ”Dagens tips” - typ som en hemlig kod??!!! Så om man inte säger det så får man betala dyrare! Personalen borde i vart fall fråga om de nu har flera fiskgrytor. Sniket o lurendrejeri är känslan man går därifrån med.

Datum för besöket: juli 2020
3  Tack annasD9454JJ

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Vi hörde vänner som åt gös på MS Freja och var mycket nöjda, så när vår lunch på Kroken blev så dålig provade vi MS Freja. Menyn såt aptitlig och prisvärd ut, men vi fastnade för dagens lunch och god fisk i saffransås för 98 kr. MYCKET god. Dessutom var salladen och brödet till mycket bra. Servicen var mycket snabb. Kaffe o kaka ingick också och det fanns gott om platser både inne och ute att njuta lunchen på. Vi kommer tillbaka

Tack magnualf2016
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Mat beställs i baren, ingen press att dricksa.
Köttet på plankan var hårt utbankat liksom ryggbiffen. Ingen fråga om stekgrad. Vinstlotten var kyckling med sommarsallad.

Tack Gahdnil
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Var där för lunch med släkten. Maten var god dock saknades lite kryddor på fiskplankan. Fiskgrytan var god .
Det som kan höja upp restaurangen är personalen, Servicen var ok men det fanns ingen glädje eller positivitet . Ett litet leende och glatt ansikte gör besöket trevligare.

Tack Stockholm_SwedenHans
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt lunchställe med snabb servering. Vi åt en dagens rätt, prisvärt och gott.
Mysigt att sitta båtbrygga och se ut över vatten och båtar en stund. Nära lekplats.

Tack Fornhem

Resenärer som tittade på M/S Freja tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt M/S Freja? Berätta vad du tyckte!