“God mat men”

M/S Freja
Rankad som nr 31 av 41 Restauranger i Nynashamn
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Var där för lunch med släkten. Maten var god dock saknades lite kryddor på fiskplankan. Fiskgrytan var god .
Det som kan höja upp restaurangen är personalen, Servicen var ok men det fanns ingen glädje eller positivitet . Ett litet leende och glatt ansikte gör besöket trevligare.

Tack Stockholm_SwedenHans

Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt lunchställe med snabb servering. Vi åt en dagens rätt, prisvärt och gott.
Mysigt att sitta båtbrygga och se ut över vatten och båtar en stund. Nära lekplats.

Tack Fornhem
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang ombord på ett gammalt passagerarfartyg i Nynäshamns gästhamn. Prisvärt och med fin utsikt över gästhamnen. Ett bra alternativ för en middag.

Tack Magnus55
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Fin utsikt över hamnen och god mat. Vi åt file mignon och vi var nöjda alla 3. Lagom portioner så man blir mätt. Har varit där förut och kommer att gå dit igen.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mikaelj644
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Ursäkta att vi stör, servitrisen i baren verkade besvärad av att vi störde i sitt mobilsurfande när vi kom in för att äta, fruns köttbit var inte bra, smakade gammalt, efterrätten (marängsviss ) var riktigt dålig gamla bruna bananer ,
Personalen kommer ut och sätter sig och röker intill oss där vi sitter och äter.
Min rekommendation är gå någonannanstans, det finns flera restauranger i närheten och samtliga är bättre tycker vi.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Tomas A

Resenärer som tittade på M/S Freja tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt M/S Freja? Berätta vad du tyckte!