“Dåligt bemötande, ingen vegans Majo”
Omdöme om Subway

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Subway
Rankad som nr 39 av 43 Restauranger i Nynashamn
Beskrivning: Din lokala Subway®-restaurang, som ligger på Centralgatan 12, levererar läckra ingredienser och aptitretande smaker i miljarder smörgås-, sallads- och wrap-kombinationer åt dig. Som ett alternativ till traditionell snabbmat erbjuder vi färska grönsaker, såser, protein och nybakat bröd för att skapa den perfekta måltiden med nybakade kakor till ett fantastiskt pris! Alla Subway®-restauranger är franchiseägda och drivs av företagare som anställer skickliga Sandwich Artister som är redo att ta emot din beställning personligen eller via utvalda hemleverantörer.
Omdömet skrevs 9 oktober 2022

Tre personer bakom disken som pratade högt och mycket, ägnade inte mig ett ögonkast medan de gjorde färdigt mat till en beställning till Foodora. När jag äntligen fick beställa var han kort i tonen och verkade bara tycka att jag tog upp hans tid. Jag beställde en vegansk macka och när jag frågade om det fanns vegans majo , ficka jag bara ett kort nej till svar utan ögonkontakt förstås.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 36pian

Resenärer som tittade på Subway tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Subway? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.