“Trevligt”

Torget Brasserie & Bar
Rankad som nr 21 av 41 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Centralt i Nynäshamn (torget/mitt emot Kommunhuset), trevlig meny - bra dryckesutbud lokal öl inkl. alkoholfrity - trevlig service/personal.

2  Tack Anders386

Omdömet skrevs 8 oktober 2020

Alla besök på Torget har hittills varit en fullträff! Maten är jättegod och vällagad och det ligger en tanke i minsta detalj. Det finns en charm i att man i lokalen både lyckas pricka in "liten och intimt" men samtidigt en stor familjekänsla a la ölhall vid baren. Rent och prydligt och personalen är alltid serviceminded och välkomnande. En pärla i Nynäshamn och det ställe jag väljer framför andra.

Datum för besöket: september 2020
Tack Humlansson
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

Jättegod sallad! Serviceinriktad personal och fin miljö! Trevligt med både inom-och utomhus-platser att sitta vid!

Datum för besöket: september 2020
Tack Kerhed
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

God och vällagad mat, just nu bäst i Nynäshamn enligt mig. Menyn är varierad och erbjuder något för alla. Ett perfekt ställe att bara ta något att dricka på då lokalen är mysig. Jag älskar charkbrickan!

Tack anedny
Omdömet skrevs 6 oktober 2020

Utan tvekan en av Nynäshamns bästa matställen. Alltid vällagat oavsett om man landar där för en lunch eller en middag.
Trevlig personal som verkligen får en att trivas!

Tack Ztinis

Resenärer som tittade på Torget Brasserie & Bar tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Torget Brasserie & Bar? Berätta vad du tyckte!