“Bäst i Nynäshamn”

Torget Brasserie & Bar
Rankad som nr 21 av 41 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

God och vällagad mat, just nu bäst i Nynäshamn enligt mig. Menyn är varierad och erbjuder något för alla. Ett perfekt ställe att bara ta något att dricka på då lokalen är mysig. Jag älskar charkbrickan!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack anedny

Omdömet skrevs 6 oktober 2020

Utan tvekan en av Nynäshamns bästa matställen. Alltid vällagat oavsett om man landar där för en lunch eller en middag.
Trevlig personal som verkligen får en att trivas!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Ztinis
Omdömet skrevs 8 september 2020

Otrolig restaurang, var där både till och från gotland. God mat, trevlig personal med bra service och trevlig atmosfär. Hörde om deras aw med livemusik på fredagar som jag mer än gärna vill besöka. 10/10

Datum för besöket: september 2020
1  Tack natgr20
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk Röding och en lokal öl.
Rekommenderas varmt...
Både mat ,dryck o service får högsta betyg.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Nygren62
Omdömet skrevs 24 februari 2021

Datum för besöket: augusti 2020

Resenärer som tittade på Torget Brasserie & Bar tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Torget Brasserie & Bar? Berätta vad du tyckte!