“Jättegod sushi men lång leveranstid”
Omdöme om Mgl Sushi Nynashamn

Mgl Sushi Nynashamn
Rankad som nr 10 av 41 Restauranger i Nynashamn
Omdömet skrevs 29 januari 2021 från mobil enhet

Jättegod sushi men tar mycket längre tid att få maten än vad det står på foodora. Borde prioritera utkörningar lite mer..

Datum för besöket: januari 2021
Tack 327olivia_

Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Beställde via foodora med utkörning. Maten var mycket god och uppskattad. Smidig leverans och trevligt bemötande.

Datum för besöket: juli 2020
Tack magnusb791
Omdömet skrevs 20 maj 2020 från mobil enhet

Har bokstavligen ALDRIG fått vad jag beställt tyvärr. Tredje och sista gången jag gav dem en chans idag. Bad om en sushi med 6 lax och 6 maki, fick en blandad med sorter ingen i familjen kan äta. Utöver det en nudelwok med lax, fick kött av något slag istället och ingen i familjen äter kött. Ytterligare massa mat i soporna, trist ur alla synvinklar. Inte heller värt att vända och åka tillbaka när man väl är hemma.

Datum för besöket: maj 2020
Tack kandicore
Omdömet skrevs 7 februari 2020

Beställde hemkörning via foodora. Maten kom långt före utsatt tid. Smaken och kvalitén var toppen. Bästa sushin i Nynäshamn (om inte hela Stockholm ) rekommenderas verkligen ! Har ätit ett år gånger på restaurangen också , personalen trevlig och lokalen fin.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Alexander L
Omdömet skrevs 7 december 2019

Service snabb och bra.
Maten fräsch, smakrik och bra portion.
Lugn och god atmosfär.
Bra pris för supermat.
En nackdel so jag vet, inge toalett.

Datum för besöket: november 2019
Tack eduardkusters

Resenärer som tittade på Mgl Sushi Nynashamn tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Mgl Sushi Nynashamn? Berätta vad du tyckte!