“Gott och trevligt”
Omdöme om Restaurang Rotundan

Restaurang Rotundan
Rankad som nr 9 av 41 Restauranger i Nynashamn
Beskrivning: Restaurang för hela familjen men även för partysällskapet. Livemusik tre kvällar i veckan. Regelbundna musik- och pubquiz (bla ett eget melodikryss varje söndag). Minigolf med 12 banor som är nyrenoverade med nya mattor, hinder, klubbor etc. Över 200 sittplatser på 2 uteserveringar med loungemöbler, värmare, markis etc. Lekplats finns i direkt anslutning till restaurangen för de yngsta. Restaurangen är placerad längst ut i hamnområdet med vatten runtom i tre väderstreck. Fullständiga rättigheter, även på minigolfbanorna. Nynäshamns största uteservering
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Rekommenderas varmt. Jättegod mat och supertrevlig personal. En riktig liten pärla intill vattnet. Bra musikuppträdanden i stort sett dagligen sommartid!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 964anettel

Omdömet skrevs 28 april 2021

Av resturanger i Nynäshamn är Rotundan klart i topp. Läget är helt underbart i hamnen vid havet och två stora parkeringar intill.
Personalen är alltid trevlig och inriktad på att kunderna ska få valuta i allt som beställs. Maten har alltid varit smaklig och väl tilltagen.
Rotundan har ofta musikuppträdanden, vilket har bidragit till att kvalitén på restaurangen i mitt och mina vänners tycke är top of the line.

Datum för besöket: juni 2020
Tack tobbe2021
Anders N, Ägare på Restaurang Rotundan, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2021

Tack Tobbe för dina ord. Du vet ju att vi brinner för musiken och har dessutom den bästa ljudanläggningen (vilket många band har insett och numera inte tar med egen anläggning). Du är alltid välkommen :-)

Omdömet skrevs 28 april 2021

Nynäs trevligadte ställe. God mat och dryck, trevlig personal och bra service. Ligger perfekt vid vattnet längs hamnen. Skämmer ofta bort dig med gratis livemusik i sommarsolen. Annars strömmar härlig musik genom högtalarna. Kanske vill du ta ett melodikryss på söndagen? En minigolfrunda eller bara hänga en stund.

Datum för besöket: april 2021
Tack 876mattiasr

Alltid trevligt att skämma bort kunderna. :-)
Tack för de fina orden. Välkommen tillbaka närsom.

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket bra service trots att vi var ett större sällskap, helt rimlig prisnivå.
Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Markus H

Tack för omdömet. Vi lovar att leva upp till det framöver också. Eller till och med ännu bättre :-)

Omdömet skrevs 25 april 2021

Supertrevlig restaurang med kalasfin mat som ligger naturskönt längst ut i gästhamnen. Många helger och vissa vardagskvällar är det livemusik lite senare på kvällen vilket är trevligt. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: april 2021
Tack 500joakimw

Tack för omdömet. Ja, livemusik är lite av vårt signum och det kommer vi aldrig att tumma på. Du är alltid välkommen tillbaka :-)

Resenärer som tittade på Restaurang Rotundan tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Rotundan? Berätta vad du tyckte!