“Bra”

Rankad som nr 3 av 41 Restauranger i Nynashamn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal o bra öl från lokala Nynäshamns Ångbryggeri. Väldigt populärt kunde vi konstatera. Det som serverades såg bra ut och gästerna hade glada miner. Supertrevlig personal!

Tack Kurre1949
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2020

Hej!

Kul att du uppskattade ölen från Ångbryggeriet såväl som personalens bemötande. Är uppskattad läsning:)
Hoppas vi får ha dig på besök igen framöver.

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Vi valde Kroken i Nynäshamns mysiga hamn. Vi blev inte besvikna. Vi beställde Ryggbiff med parmesanpommes, rödvinssås och Bea. Mycket gott. Perfekt stekt biff. Mör och bra kryddad. Väldigt god och krispig pommes. Ett glas rött till. Trevlig personal. Allt var bra utom myggen.

Tack karlsY4999AD
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2020

Hej,

kul att du var nöjd med ditt besök hos oss och tack för att du delade med dig av det.

Varm välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

En trevlig restaurang med mycket trevlig personal.
Anpassar menyn efter mina matkrav och maten var mycket bra.
Trevliga utomhusservering både närmast vattnet och invid restaurangen.
Kan sakna sallad till varmrätten och lite mindre fet stelt potatis annars hade betyg 5 varit nära.

1  Tack 542j_rgenw

Hej Jörgen,

vad roligt att du var nöjd med ditt besök hos oss på Kroken!
Var inte blyg med att säga till på plats nästa gång ifall det är något du önskar/saknar så fixar vi det:)

Varmt välkommen igen.

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt god torskrygg med tillhörande vin! Utmärkt komposition!
Kan verkligen rekommenderas!
Bra service, trevlig och glad personal.

Datum för besöket: juli 2020
Tack johan_akesson
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Hej Johan,

vad roligt att du uppskattade torskryggen och chardonnay-vinet i kombination, och fint att du delar med dig av din upplevelse.

Välkommen igen!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Som alltid är en middag på Kroken riktigt bra! Biff Rydberg super och ryggbiff med parmesanpommes jättemumsiga.

Datum för besöket: juli 2020
Tack junglegirl74

Hej Hanna,

kul att du är nöjd med dina besök hos oss. Biff Rydberg och ryggbiff är sällan fel :)

Varm välkomna igen!

Resenärer som tittade på Restaurang Kroken tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Kroken? Berätta vad du tyckte!