“En restaurang med trevlig personal”
Omdöme om Restaurang Kroken

Rankad som nr 3 av 40 Restauranger i Nynashamn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

En trevlig restaurang med mycket trevlig personal.
Anpassar menyn efter mina matkrav och maten var mycket bra.
Trevliga utomhusservering både närmast vattnet och invid restaurangen.
Kan sakna sallad till varmrätten och lite mindre fet stelt potatis annars hade betyg 5 varit nära.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 542j_rgenw
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2020

Hej Jörgen,

vad roligt att du var nöjd med ditt besök hos oss på Kroken!
Var inte blyg med att säga till på plats nästa gång ifall det är något du önskar/saknar så fixar vi det:)

Varmt välkommen igen.

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt god torskrygg med tillhörande vin! Utmärkt komposition!
Kan verkligen rekommenderas!
Bra service, trevlig och glad personal.

Tack johan_akesson
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Hej Johan,

vad roligt att du uppskattade torskryggen och chardonnay-vinet i kombination, och fint att du delar med dig av din upplevelse.

Välkommen igen!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Som alltid är en middag på Kroken riktigt bra! Biff Rydberg super och ryggbiff med parmesanpommes jättemumsiga.

Tack junglegirl74

Hej Hanna,

kul att du är nöjd med dina besök hos oss. Biff Rydberg och ryggbiff är sällan fel :)

Varm välkomna igen!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god schnitzel med god potatissallad till och sallad En god öl till Efterrätt stora jordgubbar och glace

Tack Gunnar L
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2020

Hej Gunnar,

kul att du var nöjd med ditt besök hos oss.
Varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vädret var toppen den här dagen så vi kunde sitta ute på deras stora, trevliga uteplats. Bra avstånd mellan borden. Lugn och fin miljö. Tyg tak skyddade oss från allt för mycket sol och vi hade utsikt över hamnen.

Kall inkokt lax, som serverades med färskpotatis, plocksallad, picklad rödlök och Västerbottencrème, blev vårt val. Det var inget vi ångrade för den var jättegod.

Det som gladde mig allra mest var att personalen var så bra, inget krångel, berättade om rätterna och dryck, påfyllnad med kallt vatten utan att behöva be om det, hörde sig för om allt var till belåtenhet, tackade och sa hejdå m.m.
Kan verka som en självklarhet, men jag har upplevt att personalens sätt kan förstöra hela intrycket av en restaurang.

Tack Christina S
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2020

Hej Christina,

stort tack för fin ord. Kul att du var nöjd med did upplevelse. Delade självklart detta med hela personalstyrkan :)

Varmt välkommen åter!

Resenärer som tittade på Restaurang Kroken tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Kroken? Berätta vad du tyckte!