“Tomtemiddag”

Rankad som nr 3 av 41 Restauranger i Nynashamn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god schnitzel med god potatissallad till och sallad En god öl till Efterrätt stora jordgubbar och glace

Tack Gunnar L
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2020

Hej Gunnar,

kul att du var nöjd med ditt besök hos oss.
Varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vädret var toppen den här dagen så vi kunde sitta ute på deras stora, trevliga uteplats. Bra avstånd mellan borden. Lugn och fin miljö. Tyg tak skyddade oss från allt för mycket sol och vi hade utsikt över hamnen.

Kall inkokt lax, som serverades med färskpotatis, plocksallad, picklad rödlök och Västerbottencrème, blev vårt val. Det var inget vi ångrade för den var jättegod.

Det som gladde mig allra mest var att personalen var så bra, inget krångel, berättade om rätterna och dryck, påfyllnad med kallt vatten utan att behöva be om det, hörde sig för om allt var till belåtenhet, tackade och sa hejdå m.m.
Kan verka som en självklarhet, men jag har upplevt att personalens sätt kan förstöra hela intrycket av en restaurang.

Tack Christina S
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2020

Hej Christina,

stort tack för fin ord. Kul att du var nöjd med did upplevelse. Delade självklart detta med hela personalstyrkan :)

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 16 juli 2020

En Onsdag kväll mitt i Juli - litet svalt i kvällningen varför vi valde att sitta inomhus. Vi åt Toast Kroken och Råbiff som helrätter. Välsmakande och trevligt.

1  Tack TommyGForsberg
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2020

Hej Tommy,

roligt att du var nöjd med ditt besök hos oss och kul att du delade med dig av din upplevelse här.

Ni är varmt välkommen tillbaka igen framöver.

Omdömet skrevs 5 maj 2020

Åt fredagsmiddag här. Mycket trevlig ung kvinna som serverade oss. Maträtterna var vällagade och goda. Toast Kroken för 255 kronor smakade mycket bra och de rostade trekanterna bröd var perfekt gyllengula. Tyvärr kändes den lite högt prissatt för mängden mat. (Vi kunde inte låta bli att jämföra med Sturehofs berömda Toast Skagen, som är mer mat till det lägre priset 215 kronor). Restaurangen var trevligt och mysigt inredd och läget nere vid hamnen jättefint. Vi återkommer gärna hit.

Datum för besöket: maj 2020
2  Tack RunningAround42195
Omdömet skrevs 12 april 2020

Mycket god mat i mysig miljö. Maten kom in snabbt. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Datum för besöket: april 2020
Tack Safari11772143033

Resenärer som tittade på Restaurang Kroken tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Kroken? Berätta vad du tyckte!