“Gott och trivsamt”

Rankad som nr 3 av 41 Restauranger i Nynashamn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2020

En Onsdag kväll mitt i Juli - litet svalt i kvällningen varför vi valde att sitta inomhus. Vi åt Toast Kroken och Råbiff som helrätter. Välsmakande och trevligt.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack TommyGForsberg
nikljung, Ägare på Restaurang Kroken, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2020

Hej Tommy,

roligt att du var nöjd med ditt besök hos oss och kul att du delade med dig av din upplevelse här.

Ni är varmt välkommen tillbaka igen framöver.

Med vänlig hälsning
Niklas Ljung
Restaurang Kroken

Omdömet skrevs 5 maj 2020

Åt fredagsmiddag här. Mycket trevlig ung kvinna som serverade oss. Maträtterna var vällagade och goda. Toast Kroken för 255 kronor smakade mycket bra och de rostade trekanterna bröd var perfekt gyllengula. Tyvärr kändes den lite högt prissatt för mängden mat. (Vi kunde inte låta bli att jämföra med Sturehofs berömda Toast Skagen, som är mer mat till det lägre priset 215 kronor). Restaurangen var trevligt och mysigt inredd och läget nere vid hamnen jättefint. Vi återkommer gärna hit.

Datum för besöket: maj 2020
2  Tack RunningAround42195
Omdömet skrevs 12 april 2020

Mycket god mat i mysig miljö. Maten kom in snabbt. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Datum för besöket: april 2020
Tack Safari11772143033
Omdömet skrevs 7 april 2020

I dessa tider så är det fantastiskt att en restaurang i en liten kommun erbjuder Take Away. Vi i karantän uppskattar detta och maten var otroligt god.

Datum för besöket: april 2020
Tack joakimt778
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Helt fantastisk mat. Otroligt trevlig service. Mysig atmosfär och bra bakgrundsmusik. Jag rekommenderar verkligen alla att besöka Restaurang Kroken!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Sudding

Resenärer som tittade på Restaurang Kroken tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Kroken? Berätta vad du tyckte!