“Jag och mina kollegor åt lunch”
Omdöme om Restaurang Kroken

Restaurang Kroken
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 4 av 43 Restauranger i Nynashamn
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Jag och mina kollegor åt lunch på hamnkrogen. Supertrevlig personal och god lunch. Kommer definitivt besöka restaurangen på kvällstid också. Kan starkt rekommendera

Tack simoncG9167EE

Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt ställe med mysig atmosfär och bra läge i hamnen. Ligger ett stenkast från Gotlandsfärjan och småbåtshamnen. Serviceminded personal och lagom många valmöjligheter på brunchborden. Maten var uppdelad i olika sektioner med olika goda saker. Det varma beställde man från köket. Det enda som drar ner betyget är chokladmoussen som var gjord på pulver. I övrigt var maten mycket vällagad och god. Besöker gärna denna restaurang igen.

Datum för besöket: november 2019
Tack JonnaBarbra
Omdömet skrevs 6 november 2019

Bra luncher och mysig atmosfär kvällar och uteservering i en skärgådshamn. Njut av hamnläget med ett aktivt skärgårdsliv.

Tack kengus43
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Har besökt Kroken flera gånger, olika tider på året & har alltid ätit god, vällagad mat.
Deras toast Kroken är supersmarrig, fiskrätterna bra tillagade, goda vegetariska rätter, trevliga kötträtter.
Restaurangen är mysig & på sommaren finns det gott om plats utomhus.
Personalen är trevlig & serviceinriktad, tyvärr kan det ta lite lång tid att få maten eftersom restaurangen ofta har så många gäster.
Kroken är en restaurang man gärna återkommer till.

Datum för besöket: november 2019
Tack CarreWes
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Läget i hamnen är trevligt. Meny med tyngdpunkt på bra husmanskost men något högt prissatt. Personalen är serviceinriktad.

Tack 145ragnarc

Resenärer som tittade på Restaurang Kroken tittade också på

Nynashamn, Stockholms län

Besökt Restaurang Kroken? Berätta vad du tyckte!