Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Gammalt sunkigt hotell som luktar avlopp. Duschen rinner ut på hela golvet och skrapa saknas. Ruttna lister, dörrar. Frukostvärdinnan skällde ut mig för att jag fyllde en 4-koppar termos och de ska ha betalt även för det. Till slut, fick en grill placerad 1m utanför mitt rum så kan knappt vara där. Helt enkelt skit, jag byter genast.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Pontus W
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Ett uppehåll ned en timmes färd i coronatid. Acceptabelt pris men ingen lyx i det rum o hus vi bodde i. 140 cm säng. Bra mat o frukost. Trevlig personal. Bjöds också på bra trubadur. En bit till hamnen där nöjen och restaurangliv finns. Nynäshamn är en trevlig stad.

Tack Kurre1949
Peter Wallebo, Ägare på Nynäsgården Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2020

Tack för att ni besökt oss.
Nästa gång är ni Välkomna att välja våra Superior rum för ett litet extra tillägg.
Nyrenoverade för några år sedan och 180cm sängar.
Det rummet ni hade valt är vårt minsta till ett superpris.

Välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande från all personal, vi var jättenöjda med rummet, inget överdrivet men skön säng, trevlig utsikt osv. Vi blev av misstag placerade i ett rum med två sängar men det tog tio minuter att bli flyttad till ett lämpligare rum.

Maten var mycket god, med färre men bättre val på buffé.

Fin och fräsch bastu med relaxavdelning.

Tack Desiswede
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Vi bodde 2 nätter, sommarpaket. Gjorde tillvalet superior dubbelrum.... vilket innebar renoverat rum i form av nytapetserat. Vi undrar hur ett ordinärt dubbelrum ser ut för detta var verkligen inget extra. Små rum med dåliga, nedliggna sängar.. man gled in mot mitten,,,. verkligen dåliga sängar. Maten var god och lantlig, lugn miljö.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack A8394ETevac
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde 2 nätter på ett Risskov paket. Rummet vi hade var ett gavelrum i en sidobyggnad vilket gav oss fönster i 2 väderstreck med ljus och vädringsmöjlighet. Rummet var inte mer än okej. Endast en 140 säng för 2 personer.
2 rätters middagarna som ingick i vårt paket var mycket bra med god mat och duktig/proffsig personal. Likaså frukosten var mycket bra med det mesta man kan önska i en hotellfrukost. Wifi funkade bra på rummet. Ända lilla missräkningen var läget. Det var långt ner till centrum och hamnen där liv och rörelse var. Det gick dock snabbt att få taxi som kostade 130 kr. In och utcheckning var snabb och smidig.
Kan rekommendera Nynäsgården.

Datum för vistelsen: juli 2020