Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Vi bodde 2 nätter, sommarpaket. Gjorde tillvalet superior dubbelrum.... vilket innebar renoverat rum i form av nytapetserat. Vi undrar hur ett ordinärt dubbelrum ser ut för detta var verkligen inget extra. Små rum med dåliga, nedliggna sängar.. man gled in mot mitten,,,. verkligen dåliga sängar. Maten var god och lantlig, lugn miljö.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack A8394ETevac
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde 2 nätter på ett Risskov paket. Rummet vi hade var ett gavelrum i en sidobyggnad vilket gav oss fönster i 2 väderstreck med ljus och vädringsmöjlighet. Rummet var inte mer än okej. Endast en 140 säng för 2 personer.
2 rätters middagarna som ingick i vårt paket var mycket bra med god mat och duktig/proffsig personal. Likaså frukosten var mycket bra med det mesta man kan önska i en hotellfrukost. Wifi funkade bra på rummet. Ända lilla missräkningen var läget. Det var långt ner till centrum och hamnen där liv och rörelse var. Det gick dock snabbt att få taxi som kostade 130 kr. In och utcheckning var snabb och smidig.
Kan rekommendera Nynäsgården.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 5860janne
Omdömet skrevs 23 maj 2020

Nynäsgården är en gammal kursgård. Charmfaktorn är inte så hög och det är lite lätt slitet. Men vi är ändå mycket nöjda. Vi fick allt som vi behövde för en natt med små, men välstädare rum. Bra frukost och mycket servicevänlig personal. Bra möjligheter att sitta ute, bra med p-platser. Sammantaget ett prisvärt ställe för övernattning.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 929bosse
Omdömet skrevs 5 december 2019

Vi var sex personer som åt julbord med övernattning den 29/11.
Vi fick dom rum som vi hade önskat oss och efter incheckningen serverades glögg med tillbehör.
Sedan var det dax för det jättefina julbordet.
Det var deras första sittning så allt var så himla fräscht och dessutom var det inte så mycket folk.
Lugnt och ingen stress eller köer för att ta mat. Helt perfekt.
Massor av god mat, mycket hemlagat och allt jättegott.
Det fanns också ett helt rum med en massa godis och andra efterrätter.
Vi behövde inte lägga oss hungriga.
På morgonen serverades en härlig frukostbuffé som inte saknade något.
Det var lugnt och skönt och vi satt länge och åt.
Vi kommer tillbaka nästa år!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Inger L
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Jag och hustrun var på väg till Gotland inför vår 49’e bröllopsdag. Vi ville övernatta i Nynäshamn för att få rejält med tid att komma ombord på färjan nästföljande dag (vår bröllopsdag). Vi valde på nätet mellan flera alternativ och fastnade slutligen för Nynäsgården. Det kändes charmigt och bra, men tyvärr. Vi hade inga höga förväntningar, men prislappen och bilderna på boendet gjorde att vi tyckte att det verkade okay. Men det här boendet blev vårt bottennapp hittills. Endast en bungalow i Gambia har vi upplevt som sämre. Personalen var dock kanonbra! Middag, frukost och parkeringen var också helt okay. Men rummet? Trångt och ”omodernt”! Sängarna åt fanders! Liksom duschen, mm. Det känns faktiskt som att vi inte fick det rum vi hade betalat för. Hit åker jag inte tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack KjellS821