TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 december 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt julbord med skaldjur o chark. Havskräftor, krabba , ostron,räkor,lax mm. Rökt hjort o vildsvin som smälte i munnen. Älg o teriyaki biff super. Oxkind bäst eller gös till varmrätt. Ost o goda praliner till dessert. Toppen service hela tiden. Sov gott i ett ok rum. Frukost inget överdåd men mycket bra efter överdådet kvällen innan. Mysig miljö där bara snön fattades. Vi åker gärna dit igen!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack retzina12
Omdömet skrevs 19 september 2018

Väldig slitet och nedgånget hotell, mer som ett gammalt slitet vandrarhem i standard på rummen. Något av de sämsta hotell jag bott på. Oengagerad kvällspersonal. Bad att få låna strykjärn, men det fanns inget på hela hotellet. Ingen möjlighet att underhållsladda elbilen under natten (trots att det fanns elstolpar på flera av parkeringsplatserna, ren ovilja från hotellet, lågt miljötänk). Men det fanns valnötter på frukosten, ett plus ändå.

Rumstips: Boka ett annat hotell.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack 619johnnyb
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Var har på en körreparhelg och det är lätt att hitta hit, funktionella och trevliga rum, väldigt trevlig och serviceinriktad personal och maten var helt gudomlig. Mastig lunchbuffé och middagen var tipptopp. Trevligt också att den lokala ölen fanns välrepresenterad i baren. Hit kommer jag att åka igen om tillfälle ges

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Andesch
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet är väldigt slitet. I behov av renovering. Rummen var sjabbiga med gamla toaletter och 70 tals tapeter. Dock var påskbuffé en positiv upplevelse med fina ölsorter på köpet. Minus för buffén var att den fylldes på för långsamt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 2 juli 2018

Sommarmiddagarna och speciellt Räkaftonen på Nynäsgården har blivit en årlig tradition och inget vi vill missa när vi besöker Nynäshamn! Mycket god fisksoppa och fina räkor på en välsorterad uppdukning! Smidig och trevlig personal, så vad kan man mer önska för en perfekt räkafton! Vi kom med bil, ändå lätt att hitta med hjälp av anvisningarna på den snygga hemsidan!

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Boathouse83