TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Var har på en körreparhelg och det är lätt att hitta hit, funktionella och trevliga rum, väldigt trevlig och serviceinriktad personal och maten var helt gudomlig. Mastig lunchbuffé och middagen var tipptopp. Trevligt också att den lokala ölen fanns välrepresenterad i baren. Hit kommer jag att åka igen om tillfälle ges

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Andesch
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet är väldigt slitet. I behov av renovering. Rummen var sjabbiga med gamla toaletter och 70 tals tapeter. Dock var påskbuffé en positiv upplevelse med fina ölsorter på köpet. Minus för buffén var att den fylldes på för långsamt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 2 juli 2018

Sommarmiddagarna och speciellt Räkaftonen på Nynäsgården har blivit en årlig tradition och inget vi vill missa när vi besöker Nynäshamn! Mycket god fisksoppa och fina räkor på en välsorterad uppdukning! Smidig och trevlig personal, så vad kan man mer önska för en perfekt räkafton! Vi kom med bil, ändå lätt att hitta med hjälp av anvisningarna på den snygga hemsidan!

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Boathouse83
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Helt okej.Hotellet ligger i ett villa område. Rummen väldigt små, väldigt smala sängar. Det ända som var bra med rummet var badrummet. Frukosten lite budget inget bra pålägg salamin var vidrig. Stort minus är att dom har sommar tider på frukosten som börjar 07.00 på vardagarna. Helt ok wifi

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack kto_44
Omdömet skrevs 18 april 2018

Lyxig weekend med yoga och förstklassig vegetarisk mat!
Personalen är otroligt trevliga, hjälpsamma. Gården ligger fint ute i Nynäshamn och med bil 5 min väg till vattnet där vi gick en mindfulness promenad.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack lenekl
nynasgarden, Chef på Nynäsgården Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2018

Hej,
Tack för din mycket trevliga recension!
Håll utkik på vår hemsida efter fler roliga evenemang, aktiviteter och träningshelgen.
hjärtligt välkomna tillbaka!

MVH