“vällagat och god mat”
Omdöme om Restaurang Jalapeno - STÄNGD

Restaurang Jalapeno
Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Utsidan på denna restaurang visar inte mycket för omvärlden men vilken trevlig miljö. Kocken lägger verkligen ner både själ och hjärta i maten. Gott, vällagat och precis lagom i buffén. Buffén fylls på i omgångar vilket visar på ett engagemang och vilja för hela smakupplevelsen istället för att det varma ska vara knappt varm för att den har legat för länge.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack peterstralind

Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Supermysig restaurang med jättegullig personal och riktigt god prisvärd mat . Hamburgaren är den bästa jag ätit någonsin .

Datum för besöket: september 2019
Tack kolgrim78
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Jag kan verkligen rekommendera vildsvinsburgaren med västerbottenost, svamp, lök och tryffelmajonäs. Serveras med friterad sötpotatis och lingonaioli. Det var en riktigt smakupplevelse.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack annettee44
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Tack för en jättegod middag! Bra mat och fin servise. Kändes fint efter en vecka på sjön med burkmat.

Datum för besöket: juli 2019
Tack EleonoreB40
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

En härlig mexicans restaurang, jag åt "Soft tacos" med marinerad lax. Fräscha grönsaker, goda såser och bra balans i styrkan. Mina bästa rekommendationer!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack D1814KLtobiasm