“Restaurang/Bar ”
Omdöme om Restaurang Jalapeno - STÄNGD

Restaurang Jalapeno
Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Supermysig restaurang med jättegullig personal och riktigt god prisvärd mat . Hamburgaren är den bästa jag ätit någonsin .

Datum för besöket: september 2019
Tack kolgrim78

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Jag kan verkligen rekommendera vildsvinsburgaren med västerbottenost, svamp, lök och tryffelmajonäs. Serveras med friterad sötpotatis och lingonaioli. Det var en riktigt smakupplevelse.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack annettee44
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Tack för en jättegod middag! Bra mat och fin servise. Kändes fint efter en vecka på sjön med burkmat.

Datum för besöket: juli 2019
Tack EleonoreB40
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

En härlig mexicans restaurang, jag åt "Soft tacos" med marinerad lax. Fräscha grönsaker, goda såser och bra balans i styrkan. Mina bästa rekommendationer!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack D1814KLtobiasm
Omdömet skrevs 22 augusti 2018 från mobil enhet

Vi bor i närheten och brukar knalla förbi och äta middag lite då och då.Maten alltid god och prisvärd även plus för trevlig personal

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Ddasv