TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 5 november 2018 från mobil enhet

Fantastiskt läge på höjden.
Saltkälle bäcken med bäcköring o h havsöring i den större.
Omgjort till hotel även i annexet.
En hemsk backe att gå uppför i fall man inte har bil. En härlig promenad till två sjöar inte allt för långt att gå och bäcken som följer vägen porlar vackert.
Tyvärr Tog vi inte in på herrgården utan ska göra det nästa gång ett fint utflyktsmål o fina minnen.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 170micaela
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Härligt hotell med fina rum. Saknade dock spegel utanför badrummet och krokar/galgar till kläder. Garderob saknades. Tv fanns i sällskapsrum, ej på rummet.
Maten var god och vällagad, inget extraordinärt men personalen var väldigt trevlig.
Fin frukost med både varm och kall mat, dock endast vitt bröd. Störde mig på att de inte hade smör till brödet, endast "Lätta" och vem vill ha det?
Totala intrycket är ändå bra.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack arakina
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Vi övernattade 2 nätter här när vi besökte västkusten. Mycket fräscha rum och jättebra frukost. Herrgården var dessutom omgiven av fin natur. Skulle definitivt rekommendera detta till andra! Dessutom bra wi-fi.

Tack Wilmaae
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Sov över 2 nätter och rummen var fräscha och frukosten var bra med lagom mycket att välja mellan. Det finns även en intressant historia bakom huset då det sägs att ett flertal personer och barn dött där. Rekommenderas.

1  Tack Eddee03
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min kille hade bokat en romantisk svit men när vi kommer dit visar det sig att det har blivit fel i bokningarna och de rummet vi har bokat är upptaget så vi skulle få ett annat rum som de lovade va likvärdigt. Detta va ett litet rum med toalett utanför som man delade, ingen uteplats eller badkar som det stod. Vi påtalar detta och får till svar att de finns inget annat så vill vi inte ha det så får vi avboka kostnadsfritt. Jag kan tycka att man kunde få någon ursäkt eller ekonomisk kompensation men icke, så vi valde att åka hem 40 mil igen. Oerhört besviken speciellt eftersom hon som bestämde inte ens orkade prata med oss utan skickade en stackars sommarjobbare.

Tack Helena L