“Vi var fyra personer som tänkte”

Nymans Cafe.Bageri och B&B
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Karlsborg

Vi var fyra personer som tänkte oss en rejäl ”fikalunch”. När vi kom in i caféet möttes vi av en dam som satte sitt pekfinger mot munnen för att vi inte skulle prata med varandra, (vi var lågmälda). Kvinnan vid disken var betydligt mer intresserad av sitt telefonsamtal än av oss så efter en viss väntan vände vi och cyklade vidare till ”Skomakarns” och fick både den lunch och service vi förväntar oss. Nymans tyckte kanske inte att en intäkt på 500-600 var tillräckligt intressant? Väl rätt när du är i Karlsborg!

Datum för besöket: maj 2021
Tack vastervik04

Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mycket charmigt boende om än lite slitet. Galen glaskonst och härligt läge. Frukosten var däremot riktigt dålig.

Tack MatzL11
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Hemtrevligt boende,underbart tillmötesgående ägare, perfekt läge, kände oss verkligen välkomna och hemma stadda direkt. tack för alla utflyktstips. Vi kommer tillbaka Peter o Eva från Göteborg

Tack PTh54
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Personalen var nog inte från denna planeten. Men sallad och mackor vi beställde var mycket goda. Det är värt att besöka.

Tack hybbe
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Vi bodde en natt på detta mycket trivsamma B&B som ligger i kombination med ett bageri, café och en liten konst ateljé, alldeles mitt emot strandbadet i centrala Karlsborg. Dusch och toa i korridor, samt tillgång till ett litet kök. Boendet ligger placerat i den lilla och fantastiskt blomstrande trädgården där det också finns en liten fin uteplats som erbjuder lugn och harmoni. Tillhörande frukost bjuds man på inne i bageriets café, med nybakade frallor och croissanter. Och till allt detta ett vänligt bemötande. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: juli 2019
Tack OnAir745687

Resenärer som tittade på Nymans Cafe.Bageri och B&B tittade också på

Karlsborg, Västra Götalands län

Besökt Nymans Cafe.Bageri och B&B? Berätta vad du tyckte!