Spara
Höjdpunkter från omdömen
Naturskön nationalpark som passar de flesta!

En naturskön nationalpark med många olika leder i varierande längder och svårighetsgrader. Alla ... läs mer

Omdömet skrevs 31 augusti 2021
CarolH2355
Sverige
från mobil enhet
En mycket vacker nationalpark som är värt ett besök

En naturskön nationalpark med många olika leder i varierande längd och i olika svårighetsgrader ... läs mer

Omdömet skrevs 13 augusti 2021
Tour08220791927
från mobil enhet
Läs alla 119 omdömen

Omdömet skrevs 1 september 2020

Vacker natur, mycket upp och ner, stora stenar. Finns svårare och lättare delar att vandra. En typisk trollskog.

1  Tack annasern
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Helt suveränt- naturupplevelse och service.
Besökte tillsammans med 70+are och tonårsbarn. Helt suveränt bemötande på Ösjönäs äventyrscentra. Tyvärr var höghöjdsbanan fullbokat men vi hade en fantastiskt vandring i de vackra skogarna längs sjön. Kommer gärna igen! Då ska vi boka aktiviteter i förväg- det är mycket populärt!

Tack resmamman
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

En vacker muren sjö med näckrosor. Såklart vira och gula men även enstaka röda. Stig runt sjön. Första delen lättvandrad.

Tack Peter J
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Har vandrat på många ställen men upplevde Tivedens nationalpark som MYCKET BRA och TYDLIG med väl uppmärkta snitslar. Trevliga guider vid huvudentrén som hjälpte till vid frågor. Vi vandrade 2,2 km med barnen denna gången, lagom utmanande, med kul klättring. Tog cirka 1h 20 min för oss med en 6åring och en 8åring. Stenkällan var fin och barnen tyckte det var häftigt med de stora stenarna. Blåbär i massor fanns som plockades. Verkligen kanonleder,rekommenderar till alla då det finns alla svårighetsgrader.

1  Tack SannaF20
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Rent och fräsch vid entrén. Toaletter med handsprit. Många leder att välja mellan i olika längder och bra utmärkta är de också

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack 498ther_seg