eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-08
Travelocity
Agoda.com207 US$
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Underbart hotell med mysig stämmning och god mat. Maten ingick dessutom i oriset. Fantastisk frukost och mycket trevligt bemötande. Personalen var mycket trevlig. Hit återkommer vi. Fantastisk utsikt.

Rumstips: Mysig pub med olika möjligheter till spel
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 248catarinaj
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra och trevligt! Vi bodde här i några dagar med barnbarn! De trivdes så bra! Fina rum, bra sällskapsrum och bra mat! Buffé eller meny! Bra mat! Nära till fästningen och fina vad! Fin frukost och trevlig personal gjorde visteöälsem riktigt bra!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack 703matsl
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Tack för ert besök och er feedback det betyder mycket för oss.

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Restaurang var vidrig , bl a hundar inne och maten fruktansvärd dålig. Plankstek med pulvermos och pulversås med överstekt kött. Rummet OK och ölen och utsikten. Personalem var trevlig. Tyvärr så kan jag icke rekomedera detta hotell trots jättebra läge.

Rumstips: Undvik restaurang och ät pizza på stan eller ta med en macka hemifrån.
Tack 167callea
Anna Danielsbacka, Ägare på Hotell Wettern, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Vi gör all mat från grunden. Mos görs på potatis, smör och grädde. Tråkigt att ni inte uppskattade maten

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Ingen AC, dåligt mat, bamba mat, och a la carte ännu sämre !
Katt på restaurang, och högljud spel apparater som stör !
Personnalen verkar inte lyssna, och ingen service !
A la carte måste man gå sjåälv och beställa i baren ! Och detta skulle vra en 4* hotell, rena skämt !

Rumstips: Gå inte ditt !
1  Tack mimits52

Omdömet skrevs 21 juli 2021

Utmärkt läge med fin utsikt, hunden var med och trivdes oxå..hudvänligt överallt
Utmärkt läge med tillgång till solstolar utmed sjön . God mat , vi upplebde att vi fick mycket för pengarna. Rekommenderas

Tack annelouisek633